17 Aralık 2012 Pazartesi

Win@9 ! Winat9 ! Kısaca Para !

Vizeler sınavlar derken uzun zamandır blogger kimliğime ara vermiştim ama çok harika bir yazıyla karşınızdayım....



Kolay para kazanmanın yollarından biri olan Winat9 uygulaması hakkında konuşalım bu yazımızda....
Winat9 uygulamasının bize para kazandırma şekli çok basit. Firma reklamı şirketlerden alıyor, biz üyelerine  günde 3 öğün servis ediyor, biz izliyoruz ve para akşam 9'da paypal hesabımızda....

Ne kadar kolay ve güzel değilmi :)
Reklam başına 0,15TL' Max 6 Reklam'dan ;

0,90TL x 5Cihaz =(hesapmakinesini açtım :D) 4,50TL (Günlük)
4,50TL x 30 = 135TL (Aylık).......

10 Cihazdan olsa 270 TL yapar aylık ....

Ödemelerimden biri;



Win@9 uygulamalarına ;

Android;Buradan
İos;Buradan

Firma Site;Buradan

Android veya İos cihazınız yoksa Windows ortamında Android çalıştırmak için;Buradan


4 yorum:

  1. hesap makinası ile 4.60 çıktıysa sen zarardasın pampa :) 0.10tl 'ni iç etmişler :)

    YanıtlaSil
  2. ben programı kurdum ama yükleniyor kısmında takılıp kalıyor. sadece bluestacs'ı kaldıramıyorum otomatik programı açıyor :S trk.ozsari88@gmail.com ulaşırsan çok sevinirim teamwiewer ile halledelim şu sorunu ya ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam programa temiz kurulum yapın. Bilgisayarınızdaki tüm kalıntılarını, regedit kayıtlarını temizleyin.Kurulumu yapın, yeniden başlatıp sadece bluestcaks'ı kaldırın.

      Sil