29 Ekim 2012 Pazartesi

BlueStacks

Bluestacks yazılımı sayesinde Windows yada Mac tabanlı sistemlerinizde Android işletim sistemini çalıştırabilir ve bu ekosistem için yazılmış olan oyun uygulamaları çalıştırabilir Android'i deneyebilirsiniz.
Hali hazırda bir Android cihazınız olsa bile bu yazılım sayesinde önce sanal olarak uygulamaları ve oyunları deneyebilir beğenirsek cihazımıza kurabilir beğenmezsek hızlıca kaldırabiliriz.

Yazılımı ilk kurduğumuzda bizi karşılayan menü pekte tablet havası vermiyor açıkçası , basit menüler basit bir arayüz hoş gelmiyor;

Fakat Play Store'dan indirebildiğimiz Launcher yazılımları ile sanal tabletimize gerçek bir tablet havası katabiliyoruz Benim denediğim Launcher'ın adı GoLauncher HD.



Bu yazılımda 5 ana ekran bizi karşılıyor bu ekranlara istediğimiz widget'ları veya uygulama kısayollarını ekliyebiliyoruz ve tam anlamıyla Windows üzerinde Android Ekosistemine hakim olabiliyoruz.


BlueStacks Yazılımını ;buradan indirebilirsiniz.
Program Amd işbirliği ile geliştirildiği için AMD çipsetli cihazlarda daha performanslı çalıştığı söyleniyor fakat ben İntel İ5 2410M İşlemcim ve GT525m Grafik Kartım ile DEAD TRİGGER'ı bile çok akıcı bir şekilde oynayabildim....

Google Play uygulamasını eklemek için ;buradan

Eğer kurulumda yüklrniyor kısmını geçemiyor iseniz Ekle Kaldır'dan sadece Bluestacks aracını kaldırın, Notification Center dursun. Ardınan kurulum programını tekrar çalıştırın ve datanın indirilmesini bekleyin...
GooglePlay kurulumunda sorun yaşıyor iseniz ;
1.Sağ alttaki ayarlar ikonundan Hesap Ekle kısmında Google hesabınızı ekleyin.
2.Uygulama arama kısmına "axas" yazın ardınadn açılacak menüde en sağdaki Google Play'den indirin'e tıklayın.
3.Ardından Marketten hiç çıkmadan "Go Launcher"ı indirin, bu sayede Market Uygulaması kısayoluna sahip olursunuz.....
--**--Go launcher'ı yukarıdaki işlemlerle uğraşmadan buradan indirebilirsiniz...
Bu Yazımda sizlere Bluestacks yazılımı ile Android Ekosistemini çalıştırmayı anlattım.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sorularınız için ;kadirgumussoy@outlook.com

7 yorum:

  1. Çok Teşekkürler Güzel Anlatım Deniycem

    YanıtlaSil
  2. ben programı kurdum ama yükleniyor kısmında takılıp kalıyor. sadece bluestacs'ı kaldıramıyorum otomatik programı açıyor :S trk.ozsari88@gmail.com ulaşırsan çok sevinirim teamwiewer ile halledelim şu sorunu ya ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makale güncellendi kurulum sıkıntılarınız için.

      Sil
  3. dowlanding runtime data da kalıyor ilerleme yok yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce böyle bir hatayla karşılaşmadım hocam. DNS adreslerinizi otomatiğe alıp deneyin birde.

      Sil
  4. whatssapp ı tıklıyorum ama hata veriyor yüklenmiyor sebebini anlamadım

    YanıtlaSil